صفحه اصلی
«سوالات عمومی»
چه نیازی به حساب کاربری دارم؟
هدف از راهاندازی سرویس حساب کاربری، تجمیع حساب کاربری افراد در سامانههای مختلف است در فاز اول اتصال به اینترنت دانشگاه و همچنین پست الکترونیک (به جز دانشجویان کارشناسی) از طریق همین حساب قابل استفاده خواهد بود.
ثبت نام من با موفقیت انجام شد، کلمه عبور من چیه؟
در مراحل ثبتنام کلمه عبور توسط کاربر تعیین میشود.
کلمه عبور را فراموش کردهام،
به چه شکل بازیابی کنم؟
از طریق سامانه
مدیریت حساب کاربری
با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور، امکان بازیابی از طریق پیامک یا پست الکترونیک وجود دارد.
امکان فعالسازی
بازیابی کلمه عبور از طریق پست الکترونیک
وجود دارد؟
بله؛ با ورود به پنل کاربری خود در سامانه
مدیریت حساب کاربری
میتوانید پست الکترونیک مدنظر خودتون رو جهت بازیابی کلمه عبور اضافه و تایید کنید.
برای
تغییر کلمه عبور
چکار کنم؟
از طریق سامانه
مدیریت حساب کاربری
با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور، امکان بازیابی از طریق پیامک یا پست الکترونیک وجود دارد.
نحوه اتصال به اینترنت دانشگاه از طریق
گوشی اندروید
چگونه است؟
فایل
راهنمای اتصال در اندروید
را مطالعه فرمایید.
نحوه اتصال به اینترنت دانشگاه از طریق
ویندوز 7
چگونه است؟
فایل
راهنمای اتصال در ویندوز 7
را مطالعه فرمایید.
«دانشجویان مقطع کارشناسی»
برای داشتن حساب کاربری (کاربری اینترنت) چه کاری انجام بدم؟
با ورود به صفحه
ثبت نام دانشجویان
اقدام بفرمایید.
دانشجوی جدیدالورود هستم و
حساب کاربری اینترنت ندارم،
از چه طریق اقدام کنم؟
با ورود به صفحه
ثبت نام دانشجویان
اقدام بفرمایید.
آیا میتوانم از سرویس پست الکترونیکی دانشگاه استفاده کنم؟
در حال حاضر امکان ارائه پست الکترونیک برای دانشجویان کارشناسی وجود ندارد. در صورت فراهم شدن امکان، اطلاعرسانی خواهد شد.
«دانشجویان تحصیلات تکمیلی»
برای داشتن حساب کاربری به چه شکل اقدام کنم؟
با ورود به صفحه
ثبت نام دانشجویان
فرم مربوطه را تکمیلو پس از تایید درخواست توسط مدیران سامانه از طریق پیامک اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
من پست الکترونیکی دانشگاه را دارم، اما نمیتوانم به اینترنت وصل بشم، راه حل چیست؟
در صورت اطمینان از صحت اطلاعات کاربری و کانکشن، از طریق سامانه گفتینو به کارشناس فناوری دانشکده اعلام بفرمایید.
من حساب کاربری دارم و میتوانم به اینترنت متصل بشم، برای درخواست پست الکترونیکی چیکار کنم؟
با ورود به پنل کاربری خود در سامانه
مدیریت حساب کاربری
میتوانید نسبت به ارائه درخواست پست الکترونیکی اقدام بفرمایید..
«راهنمای عمومی دانشجویان»
سیم کارتم را عوض کردهام و نمیتوانم کلمه عبورم را بازیابی کنم؛
راه حل چیست؟
با ارائه کارت دانشجویی به کارشناس فناوری اطلاعات دانشکده مراجعه فرمایید.
در زمان ثبت نام با پیغام "پیشتر با این شماره درخواست ثبت شده است." مواجه شدم؟
امکان بیش از یک درخواست با شماره یکسان وجود ندارد. در صورتیکه کلمه عبور خود را فراموش کردهاید از طریق سامانه
مدیریت حساب کاربری
اقدام به بازیابی کنید.
در زمان ثبت نام با پیغام "اطلاعاتی منطبق با کدملی و شماره دانشجویی یافت نشد." مواجه شدم؟
در صورتی که از صحت شماره دانشجویی و کدملی اطمینان دارید، به فاصله 15-20 ثانیه یکبار دیگر تست کنید.
در زمان ثبت نام با پیغام "دانشجو در وضعیت فعال نیست و امکان ثبت درخواست وجود ندارد." مواجه شدم؟
این پیغام برای دانشجویانی نمایش داده میشود که در وضعیت فعال نیستند. در صورتی که به عنوان دانشجوی فعال در دانشگاه عضو هستید از طریق سامانه گفتینو مشکل را به کارشناس فناوری اطلاعات دانشکده اطلاع دهید.
دانشجوی بینالملل هستم، با پیغام "اطلاعاتی منطبق با کدملی و شماره گذرنامه یافت نشد." روبرو شدم، راهحل چیست؟
دانشجویان گرامی توجه کنید که دقیقا شماره درج شده روی گذرنامه را وارد کنند. به عنوان مثال شماره گذرنامه N011223344 صحیح و 011223344 یا 0011223344 اشتباه است. در صورت عدم دریافت پاسخ از طریق سامانه گفتینو پیگیری بفرمایید.
در زمان ثبت نام با پیغام "این نام کاربری در سامانه تکراری است." مواجه شدم؟
در صورتی که پیشتر ثبتنام توسط شما انجام نشده است. مراتب را هرچه سریعتر از طریق گفتینو به مدیران سامانه اطلاع دهید.