«سوالات عمومی»

هدف از راه‌اندازی سرویس حساب کاربری، تجمیع حساب کاربری افراد در سامانه‌های مختلف است در فاز اول اتصال به اینترنت دانشگاه و همچنین پست الکترونیک (به جز دانشجویان کارشناسی) از طریق همین حساب قابل استفاده خواهد بود.
در مراحل ثبت‌نام کلمه عبور توسط کاربر تعیین می‌شود.
از طریق سامانه مدیریت حساب کاربری با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور، امکان بازیابی از طریق پیامک یا پست الکترونیک وجود دارد.
بله؛ با ورود به پنل کاربری خود در سامانه مدیریت حساب کاربری می‌توانید پست الکترونیک مدنظر خودتون رو جهت بازیابی کلمه عبور اضافه و تایید کنید.
از طریق سامانه مدیریت حساب کاربری با انتخاب گزینه فراموشی کلمه عبور، امکان بازیابی از طریق پیامک یا پست الکترونیک وجود دارد.

«دانشجویان مقطع کارشناسی»

امکان بیش از یک درخواست با شماره یکسان وجود ندارد. در صورتی‌که کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید از طریق سامانه مدیریت حساب کاربری اقدام به بازیابی کنید.
در صورتی که از صحت شماره دانشجویی و کدملی اطمینان دارید، به فاصله 15-20 ثانیه یکبار دیگر تست کنید.
این پیغام برای دانشجویانی نمایش داده می‌شود که در وضعیت فعال نیستند. در صورتی که به عنوان دانشجوی فعال در دانشگاه عضو هستید از طریق سامانه گفتینو مشکل را به کارشناس فناوری اطلاعات دانشکده اطلاع دهید.
دانشجویان گرامی توجه کنید که دقیقا شماره درج شده روی گذرنامه را وارد کنند. به عنوان مثال شماره گذرنامه N011223344 صحیح و 011223344 یا 0011223344 اشتباه است. در صورت عدم دریافت پاسخ از طریق سامانه گفتینو پیگیری بفرمایید.
در صورتی که پیشتر ثبت‌نام توسط شما انجام نشده است. مراتب را هرچه سریع‌تر از طریق گفتینو به مدیران سامانه اطلاع دهید.
در حال حاضر امکان ارائه پست الکترونیک برای دانشجویان کارشناسی وجود ندارد. در صورت فراهم شدن امکان، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

«دانشجویان تحصیلات تکمیلی»

با ورود به صفحه ثبت نام فرم مربوطه را تکمیلو پس از تایید درخواست توسط مدیران سامانه از طریق پیامک اطلاع رسانی انجام خواهد شد.
در صورت اطمینان از صحت اطلاعات کاربری و کانکشن، از طریق سامانه گفتینو به کارشناس فناوری دانشکده اعلام بفرمایید.
با ورود به پنل کاربری خود در سامانه مدیریت حساب کاربری می‌توانید نسبت به ارائه درخواست پست الکترونیکی اقدام بفرمایید..